19 Temmuz 2013 Cuma

Nerden Nereye :) - İlk Tamamladığım Peri, Kukla, Bebek, OOAK Posable Doll, Art Doll

Yapım aşaması, henüz kıyafeti yokken. Buradaki ifadesini çok beğendiğim için paylaşmak istedim ^.^

İlk art doll'umu nihayet bitirdim sanırım! Birkaç ekleme daha istiyor ama bitti sayılır; inanması güç, özellikle de her yaptığımı bir şekilde bozup yarıda bıraktığım düşünülürse!


Ne kadar zaman aldı kestiremiyorum. Aklımda herhangi bir şey olmadan, birkaç ay önce şuradaki karıştırdığım kili denemek amacıyla yüzünü yapıp, pişirip bırakmıştım. Aylardır bir oraya bir buraya hop hop gezinip duruyordu. Üzüldüm haline, gel kız buraya dedim, telden iskeletini de hallettik, arada tekrar oraya buraya toslaya toslaya gezinirken geçenlerde olaylardan fazlasıyla bunalmam (gezi döneminden beri kile dokunmadım desem yeridir) ve  benim kil yapmam lazım demem üzerine tekrar başlayarak bir gazla bitirdim artık ^.^

Hala saçları adam etmeye çalışıyoruz; burada nemli , rüzgar da esiyor efil efil:)

Kıyafetine bayağı bir uğraştım; eklem yerleri hareket etsin diye kil kullanmadım dolayısıyla o bölümleri kapatacak bir kıyafet tasarlamak zor oldu. Eteğe yakın bir yere kadar da deri botları var. Eteği ve kollarındaki kumaşları kendim boyadım, düğme bile dikmeyen bir insan olarak diktim bir de. Saçları da yine el boyaması, asıl planda alttaki gibi sarışın olması vardı ama vahşi karakteri bir yerde ortaya çıktı, durduramadık :)

Oysa ki zarif, çiçeklerle bezeli bir blondie olacaktı :)
Bu da en bir ilk hali, çöp şişin her hali güzel :P

Genel olarak bir orman perisi olduğundan pek afilli yapmamaya çalıştım, sonuç çok hoşuma gitti, çillerini gördükçe ısırasım geliyor her seferinde :) 

Eklemek istediğim bir iki şey daha var, saçlarını da dizginlemem lazım, sonra parka götürüp çekim yapacağız, öyle koyacağım tam fotoğraflarını.Bir de isim bulmak lazım kendisine tabii ^.^

7 yorum:

  1. çok güzel olmuş :)gözlerinin içini nasıl yaptınızı sormak istiyorum bir de kıyafetini tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Gözleri geliştirmek için aylar, hazırlamak için de uzuun zamanlar harcadığım için onlarla ilgili detayları kendime saklıyorum ;) Kıyafetleri kumaş ve deriden, dikerek ve yapıştırarak yaptım ^.^

      Sil
  2. Süper olmuş.Çok yeteneklisin ,perinin boyun çevresi nasıl da orjinal olmuş.En ince ayrıntısına kadar düşünmüşsün.Tebrik ederim.Keşke benim de böyle bir yeteneğim olsaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çoook sevindim :) <3

      Sil
  3. aşırı beğendim yine.

    YanıtlaSil
  4. İlk için harika. Yolunuz açık olsun. Arkadaşıma doğum günü için küçük bir broş hazırlamak istiyorum ve bu benim ilk polimer kili deneyimim olacak. Yazılarınızı okudum fakat heyecanla beklediğim diğer bölümleri henüz yazmamışsınız maalesef. Acaba bir iyilik yapıp bana kısaca nelere dikkat etmem gerektiriğini söyleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil