8 Temmuz 2013 Pazartesi

Seramik Atölyesi - 2 Küçük Sevimli Yaratık


Bu dönemki seramik dersi boyunca elf büstü harici birkaç şey daha yaptım; biri ejderha yağdanlık, yakınca ağzından alev çıkacak şekilde ama henüz fitilini filan hazırlamadığım için fotoğraflamadım, bir tane de sır fiyaskosuna uğrayan tavşanımsı bir yaratık var, onu da simsiyah olduğu ve boyamayı düşündüğüm için fotoğraflamadım. Bu kadar fiyaskonun yanında iki tane über sevimli yaratık yaptım ve harika oldular!


Bu iki zottirik şeyi okuldan bir öbek kil alıp evde anime izlerken çalışmıştım, aklımda hiçbir şey olmadan başlayıp mıncıra mıncıra bu hale getirdim :) 

Elf hanımkızın mahvolması üzerine hoca üzüldüğünden bunlar için kendi kaliteli sırlarından verdi bana, ben de aralarından iki tane seçip bu iki sevimli yaratık için kullandım, harika oldular :)


Özellikle mavi kedimsi/yoda'msı olan favorim ama diğer şebeleği de çok sevdim :)


Koca dönemden çıka çıka bunlar çıktı, keşke derse daha sık gitseymişim ahah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder