21 Kasım 2013 Perşembe

Facebook grubu: Turkish Art Doll & Puppet Makers

Ne zamandır böyle bir oluşum olsa ne güzel olur diye düşünüyordum :) Ülkemizde konuya pek ilgi olmadığından sanırım henüz böyle bir topluluk yok, ama yabancı gruplara ve forumlara gıpta ederken bir yandan da grubu açayım, gerisi gelir dedim ve art doll, bebek ve kukla yapımıyla ilgilenen, figüratif çalışmalar yapan birkaç kişiyi de ekleyerek grubu başlattık.

Yalnızca polimer kil değil, farklı malzemelerle de figüratif çalışmalar yapan, farklı materyalleri kullanan, bez bebek, ahşap kukla vb. farklı çalışmalar yapan insanlar da olsa, tanışılsa, kaynaşılsa, paylaşımlar yapılsa ne güzel olur değil mi?

İlgilenenler için facebook grubu:
https://www.facebook.com/groups/219185951592758/

7 yorum:

  1. Merhaba.
    Hem bloguma hoş geldiniz demek, hem de iade-i ziyaret için geldim. Ne iyi etmişim de gelmişim. Polimer kil aşkımı paylaşacak bir arkadaş kazanmak ne güzel oldu. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nihal Hanım :) Sizi ve işlerinizi bayağıdır takip ediyordum aslında ama blogunuzu izlemeye almadığımı yeni farkettim :) Çok teşekkür ederim, ben de çok memnun oldum, hoş geldiniz :)

      Sil
  2. Merhabalar,
    Ne de güzel yapmışsınız ben de keçe iğneleme ile ilgileniyorum ve maalesef o da ülkemizde bilinmiyor, y.dışında onca grup varken bizim yoktu. Çok iyi bir fikir olmuş ben de gruba katılma isteği gönderdim. Bloguma da beklerim :) http://keceinadi.blogspot.com

    Yaptıklarınıza gelecek olursak söylemeden edemem; inanılmaz güzeller ellerinize sağlık :) Detay çalışmak ne kadar zor biliyorum ama siz bu konuda çok çok başarılısınız, kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii ben buna cevap yazmamışım ki, grupta konuşunca kalmış sanırım :) Çok çok teşekkür ederim :)))

      Sil
  3. merhaba.ben polimer kil alıp yapmak istiyorum.izmirde oturuyorum.TahtakalE hobiden sipariş vericem.yeni başlayacağım hamur ve malzemelerle ilgili bilgi almak istiyorum.ilk başlangıç olarak tam olarak hangi malzemeleri almam gerekiyor (cila ve üstüne boyamak için boya olarak ad verebilirmisiniz) yardımcı olursanız sevinirim.iyi günler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Fimo Türkiye FB sayfası üzerinden yanıtlamıştım sorunuzu, iyi çalışmalar dilerim, sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba ben de artdoll üzerine ne varsa merakla takip ediyorum. Şu an bez bebek ve her türlü malzemeden minyatur aksesuarları üzerine çalışıyorum. Fimoyla da çalışmayı çok istiyorum. Grubunuza istek gönderdim kabul ederseniz sevinirim.

    YanıtlaSil