13 Ocak 2017 Cuma

My first silicone stop-motion puppet / İlk silikon stop-motion kuklam



My first stop motion puppet sculpted in super sculpey, molded with ceramic plaster and cast in dragonskin platinum cure silicone

İlk silikon stop-motion kuklam :) Super sculpey ile modelleyip seramik kalıp alçısı ile kalıp aldım ve smoothon'un dragon skin silikonu ile döküm yaptım. 1-2 senesi var bunun aslında, vakitsizlikten paylaşamadım, sahibine verdim ama akıbeti ne oldu takip de edemedim kaldı öyle :)


My father made the ball-socket armature and my mother helped me with the clothes :)  

Armatürü babamın ellerinden, pirinç ve çelik kullanıldı. annem de kıyafetine yardım etti. Şanslıyım :)


It was a commission and such a painful leaning experince since we don't have much of the main supplies here in Turkey. Lucky for me I found a local supplier of Smooth-on products and I've got a lot of dragonskin left for my own puppets Heart 

Sipariş olarak kabul ettiğim bir çalışmaydı ve oldukça yorucu ve acı dolu bir öğrenme deneyimi oldu benim için, Türkiye'de çoğu malzeme yok bildiğiniz üzere. Şansıma İstanbul'da Smooth-on ürünleri satan bir yer buldum (o zamanlar kilosu 50$'dı, şimdi aldığımı düşünemiyorum) ve elimde kendi kuklalarım için de bayağı dragonskin varHeart


Some messy Work in progress pics: / Telefonla çekilmiş yapım aşaması fotoları:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder