1 Nisan 2013 Pazartesi

Seramik Atölyesinde 2. Gün / 2nd Day at Ceramics Class


Güya hemen bitirecektim ama diğer dersler ödevler ümüğüme çöktüğü için seramik dersine bu hafta gidebildim, bu hafta da gitmesem çok pis azar yiyecektim kanımca ^.^


Atölyede 2. hafta, 3-4 saatlik bir dersin sonunda bu kadar ilerledim. Saçları ekleyince bir güzellik geldi :) Gözlerini de kapalı yaptım, gülümseme ve elflikle daha da bir uyumu oldu  sanki böyle ^.^

İçini de boşalttım, saçlar ve birkaç düzenleme daha kaldı, bugün sıkıldığım ve boynum da ağrıdığı için saçları öylesine ekleyip torbaya kaldırdım, sonraki derste bitecek umarım :)


 Evet, hala şamotlu kile gıcık olmaktayım, pötörö pötörö her yaptığımı bozuyor, o kulakları dudakları ne siz sorun ne ben söyleyeyim yani. Bir de ergenlik sivilcesi çıkartıyormuş gibi görünüyor elfimiz :P


Böyle işte ^.^ 

Eve gelince simetri hatası vs.si görmek için fotoğraf çekiyorum çıkarken, kendime günlük niyetine de koyuyorum buraya bakalım. Okul o kadar yoğun ki çatlamak üzereyim, arada böyle dersler olmasa kafayı yiyebilirmişim :)

2 yorum:

  1. bence sen çok ama çook yeteneklisin dostum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh çok teşekkür ederim :) öğreniyorum daha ;)

      Sil