4 Mart 2013 Pazartesi

[TR] Atölyeleştirme Çabaları ve Malzemeler, Malzemeler...

Son iki hafta benim için aşırı yoğun geçti, bir yandan okul, eğitimler, deneyler derken bir yandan da siparişler bütün vaktimi aldı ve yaptığımdan daha fazlasını bozma yeteneğim bu süreçte pek faydalı olmadı tabii :P Keşke bu kadar mükemmeliyetçi olup en ufak bir hatada çöpe fıydırmasam yaptıklarımı, alttaki hanımkızın da gözlerini düzelteceğim diye bir güzel mahvettim, oydum resmen o gözleri. Yeniden başlayacağım, bu sefer vücudu da olacak ve tamamlayacağım, inat ettim! :D

Bir yandan da odanın bir kısmını (daha doğrusu kardeşimin eski kapaklı bilgisayar dolabını) süper kullanışlı ufak bir atölyeye çevirdim babamın yardımlarıyla. Etrafı toparlayıp insanları korkutmayacak bir hale getirince fotoğraf çekip koyacağım buraya da, belki benim gibi minik alanlarda çalışmak zorunda olan insanlara bir fikir verir :)



Odayı elden geçirme sırasında elimdeki fazla malzemeleri nihayet ayırıp listeleyebildim. Çoğu Türkiye'de olmayan şeyler, ilgilenen olursa şuradan buyrun: http://www.kilpidesign.com/2013/03/stok-fazlas-malzemeler-polimer-kil.html

Modelaj gereçlerimi de tekrar elden geçirdim, ahşap toollara bakım yaptım falan fişman, onlarla ilgili ipuçları da yazacağım yakında. Hoş, burayı takip eden veya figür modellemeyle ilgilenen kaç kişi var bilmiyorum ama belki birinin işine yarar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder